SEBAB ANDA MEMERLUKAN KHIDMAT MEMBUAT RESUME/CV

4 Sebab Terbaik Mengapa Anda Memerlukan Perkhidmatan Menulis Resume/CV:


1. Anda telah menghantar Resume/CV anda tetapi tidak mendapat temuduga. Sekiranya anda mempunyai kelayakan dan kemahiran untuk pekerjaan yang anda cari tetapi tidak mendapat temuduga, mungkin sudah waktunya untuk mendapatkan maklum balas yang jujur. 

2. Anda bukan jurujual biasa. "Menjual diri" anda atau mengenal pasti nilai anda, tidak wajar bagi kebanyakan kita CV yang ditulis dengan baik dapat membantu anda 'menjual' kemahiran anda jika anda mencari gaji, kenaikan pangkat, atau perubahan kerjaya yang lebih tinggi. 

3. Anda mahu majikan melihat versi terbaik anda. Pakar penulisan CV kami menghabiskan sepanjang hari, setiap hari, melihat Resume/CV dan perihal pekerjaan. Mereka memahami apa yang berfungsi dan apa yang dicari oleh majikan. Apabila anda meminta penulisan Resume/CV, kami akan meluangkan masa untuk berkomunikasi dengan anda, untuk memahami apa yang ingin anda capai, dan bagaimana Resume/CV yang ditulis secara profesional anda harus ditulis, disusun dan dipersembahkan untuk membawa anda ke sana. 

4. Anda berfikir untuk kembali ke pasaran pekerjaan. Trend dan format Resume/CV berubah setiap masa. Anda tidak mahu menjadikan diri anda kelihatan tidak senang dengan memberikan Resume/CV yang ketinggalan zaman. Kami mengetahui trend terkini dalam pasaran kerja dan dapat memberi nasihat yang sewajarnya kepada anda. Selain itu, dengan jumlah pemohon yang begitu tinggi bersaing untuk mendapatkan pekerjaan. 

Share:

No comments:

Post a Comment